
Tilret dit content, lav nyt – lav mere
Når du har været i gang med content i noget tid vil du at få en fornemmelse af, hvad der virker og ikke virker. Der

Hvordan evaluerer man sit content?
Din kommunikationsindsats og content skal evalueres hen af vejen. Du bliver hverken berømt eller berygtet på 14 dage. Det handler om kreativitet, planlægning og vedholdenhed

Hvordan laver man godt content?
For at lave godt content er det en god idé at tilrettelægge og planlægge det du gerne vil vise eller tale/skrive om. Det er bedst

Hvordan skal du målrette din kommunikation?
Din kommunikation er målrettet, når du ved noget om dem, du kommunikerer til. Når du er bevidst om dette, og din virksomheds kernefortælling er beskrevet,

Hvordan virker din kernefortælling?
Din kernefortælling er historien om dit fundament – dit ’reason to be’, det vil sige baggrunden for at din virksomhed tilbyder netop dette produkt eller

Content Marketing – sådan arbejder du med storytelling og opbygning af dit brand
Content Marketing handler om at producere indhold, der henvender sig direkte til din målgruppe, som er relevant, inspirerende, lærerigt eller underholdende. Ved at lave godt

Det bedste tidspunkt at starte på noget nyt er nu. Ring eller skriv til mig, så aftaler vi et møde og drøfter mulighederne, dem er der mange af – grib dem.